10 Ocak 2007 Çarşamba

motif makinası








kasnağın yapılışı:
marangozda yuvarlak bir tahta kestirdim tahtanın ottasına çay tabağını koyarak daire çizdim 12 tane çivi çaktım eşit aralıklarla 1 cm kadar dışına aynı hizaya 12 çivi daha çaktım motifin büyüklüğüne göre ayarladım büyük olsun isterseniz motifiniz çivileri daha geniş aralıklarla çakın.
motifin yapılışı:
ben tiftik ip kullandım daha kibar oldu her çiviye 6 kere doladım önce içerdeki çivilere sona dışardaki çivilere resimde gösterdiğim gibi dolatın sonra ipi iğneye geçirin doladığınız ipin altından iğneyi geçirin ve iğneyi ipin arasından geçirerek düğüm yapın sonra bir kere daha aynı yere düğüm atın kasnaktan motifi çıkartıp kenarına 1 sıra örümcek gidin.
arkadaşlar motifin nerden eklendiğini sormuş örümceği yaparken diğer motife ekliyosunuz .

Hiç yorum yok:

bunlarada bakmak istermisiniz?

Related Posts with Thumbnails