22 Ocak 2009 Perşembe

ÜÇ BOYUTLU ŞAL


Üç boyutlu şal :çok kibar yapmasıda çok kolay bir şal yapmanızı tavsiye ederim gerçi ben biraz sıkıldım tabi şal büyüdükçe etrafını dönmek uzun zaman alıyo ör allah ör bitmiyo işte kardeşim kenarlarınıda ben saçak sevmediğim için gül yaptım güller dik olsun diye ortasına pilastik halka koydum...eee kızımın çeyizinede iyi yakışır bu şal değilmi ...bu arada oğluşumada teşekkür mankenliği için ....
nasıl yapıldığını diğer sayfamda gösteriyorum...http://nurunhobileri.blogcu.com/

8 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Bitirmişsin şalı nurum güle güle kullan bacı çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.O kenara yaptığın güllerden tüm bir şal yapıyorlar harika oluyor.Adamın biri yapmış tv de gördüm.halkayla çok hoştu.bende ilerde onu denemeyi düşünüyorum.Canım sana şimdiden hayırlı cumalar diliyorum..

dantelistan dedi ki...

çok güzel olmuş kızınızın ceyizinede yakışır gerçekten çicekler daha bir hoş olmuş ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım birde bu siteni gezeyim dedim aa bi baktım kendi siteme geldim sandım siteler aynıymış benimkine eda yaptı ben bilmiyorum
www.1964anne.blogcu.com

örenanne dedi ki...

gunaydın canım ya hiç önemli değildi olsun ne fark ederki aynı olsun blog sablonları herkesşn aynı canım değiştirmen için yazmamıştım kusura bakma lutfen

www.1964anne.blogcu.com

tiane dedi ki...

Olá! Seu trabalho está maravilhoso!
Como fazer esse ponto?
Uma ótima semana!
Tiane.

Mehtap dedi ki...

Annemde bana bunun siyahını örmüş.Çok severek kullanıyorum.Çok şık gerçekten.ellerinize sağlık.iyi günlerde kullanın.sevgiler.

Marifetane hobi dedi ki...

Bu dünya kimseye kaLmıyor...
Rabbim gerçek hayatımıza eLimiz doLu gitmeyi nasip etsin...
DuaLarımızı katında makbuL kıLsın...
hiçbirimizi dostsuz,duasız,yardımsız,umutsuz,çaresiz bırakmasın... Amin...hayırlı cumalar..

Marifetane hobi dedi ki...

canım bir kardeşimizin önemli bir sorunu için ayet-el kürsi okurmusunuz.hem okurum hemde benim içinde okunsun diyorsan bloguma yorum bırakırmısın.hayırlı geceler diliyorum.

bunlarada bakmak istermisiniz?

Related Posts with Thumbnails