25 Mart 2009 Çarşamba

firkete işi şal,firkete etol,şal modelleri



firkete işi şal:işte şalım nasıl olmuş ama şal değilde etol şeklin de yaptım aslında okadar basitki ve okadar çabuk ve zevkli yapılıyorki anlatamam haaa ipimi yazmadım dimi nako simli tiftik kullandım 3 yumak bitti tığımda 0 nolu tığ firkete boyuna gelince aslında firketeler tuhafiyelerde satılıyo ama benim iplikçimde büyük boy kalmamış bende hemen başlıyıcamya geldim eve şişimi penseyle istediğim büyüklükte büktüm oldumu firkete başladım örmeye ...



6 yorum:

Sônia Maria dedi ki...

Lovely!!!!
Hugs,
Sônia Maria

dantelistan dedi ki...

üff harika olmuş firkete işlerini bende çok seviyorum firketemide aldım ama cansız cansız oldu ilk denemem başarısız oldu inşallah ikincide başarırım iyi akşamlar

Adsız dedi ki...

canım kusura bakma elektirikler gitti geldi bugün sonrada komşum uğradı geç kalktı giremedim tekrar nette yanlış anlama olurmu yarın göürelim inş.

San Vasro dedi ki...

Olá!
Lindos trabalhos!
Bjs,
San Vasro

Marifetane hobi dedi ki...

Allah'ım;Acizlikten,Fakirlikden, Tembellikden,Cimrilikden,Kabir azabından, Hilekar dostdan,Ağlamayan gözden, Ürpermeyen kalpden SANA SIĞINIRIM.HAYIRLI CUMALAR HAYIRLI GECELER CANIM..

Adsız dedi ki...

a aaa bundan benim lizözüm vardı...üşüyünce hırka niyetine giyerdim:) eline sağlık tatlım

bunlarada bakmak istermisiniz?

Related Posts with Thumbnails