30 Temmuz 2009 Perşembe

30 TEMMUZ BENİM DOĞUM GÜNÜM

Bir yıl daha bitti,ama hiç üzülmedim zaman çabuk geçiyor diye...biliyorumki herkez aynı şeyi yaşıyor.bu yılın sonunda geriye dönüp baktığımda ''hariha bir yıldı''dedim...

Bugün benim doğum günüm... yaş 35 yolun yarısı...ben 36 yı devirsemde yinede çok mutluyum nedenmi bu gün eşimden çok güzel bir mücevher kutusu aldım.kutuyu açarken eşim -nurumm sana layık bişe değil ama idare et artık dedi.bende -ne aldığın hiç önemli değil önemli olan benim bir hediye paketi açmam dedim...dedimde dilim öyle diyoduda kalbim hiçde öyle demiyodu.neyseki beni çok mutlu edicek şöyle pırlantalı bişey çıktı içinden...

ayrıca blogumunda doğum günü ilk blogumu 2 sene önce doğum günümde açmıştım burası benim 2. adresim çok güzel arkadaşlarım oldu blog sayesinde birbirimize fikirler verdik sıkıntılı zamanlarımızda dertlerimizi paylaştık,beraber güldük beraber ağladık demiyicem okadar eğlendikki hiç ağlamadık .

Arkadaşlar yıldızlar gibidir,onları herzaman göremezsiniz ama sizin için herzaman var olduklarını ve sizi düşündüklerini bilirsiniz.blogcu arkadaşlarım gibi dostlara sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum.hayatın tüm kötülüklerinin sizlerden uzak olmasını diliyorum.iyiki varsınız ve iyiki benim dostumsunuz.Hep birlikte nice seneler geçiririz umarım sağlıkla huzurla vede mutlulukla tabiki......

Hiç yorum yok:

bunlarada bakmak istermisiniz?

Related Posts with Thumbnails