19 Nisan 2010 Pazartesi

panço


zor gibi görünsede aslında çok basit bir panço arkadaşlar şu anda hiç bişey yazamıyıcam şu midemin ağrısı bi geçsin görüşürüz

3 yorum:

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

geçmiş olsun bloğunuz çok güzel boncuk işini çok seviyorum
güzel anlatmışsınız teşkkürler

aylinhobi dedi ki...

canımmmmmmmmmmmm hayırdır noldu yaaa netim baglandı canım görüşelim ayyy bu arada ben yokken neler yapmışın ellerine saglık canum benim

EMİNE dedi ki...

çok sevimli olmuş... kızımı bunun içinde hayal ettim de bir an.. en kısa sürede ben de örmeliyim..

bebegimincicileri.blogspot.com

bunlarada bakmak istermisiniz?

Related Posts with Thumbnails